Tüketici 2006 Kalite Ödülü

Türkiye'nin en köklü tüketici yayınlarından Tüketici Dergisi tarafından gerçekleştirilen “Markaların Tüketici Üzerindeki Etkileri” konulu araştırmada en çok hatırlanan markalar arasında yer alan ve Türk otomotiv katkı ürünleri sektöründe tüketici beklentilerine verdiği önemle “Kalitesine En Çok Güvenilen Motor Yağı Katkı Ürünü” seçilen DOUBLE-UP, Çırağan Sarayı’nda düzenlenen 19 Tüketici Zirvesi’nde ödülünü aldı.

Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener, Devlet Bakanı Nimet Çubukçu, Tüketici Zirvesi Komitesi Başkanı ve Milletvekili Prof. Dr. Yüksel Çavuşoğlu, Bahçeşehir Belediye Başkanı Kemal Aydın, Kenan Işık, Seda Sayan ve Ceyhun Yılmaz’ın da katılımıyla Dünya Tüketici Hakları Günü’nde gerçekleşen törende DOUBLE-UP’ın ödülü firmanın Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a takdim edildi.

“Otomotiv Sektöründe Dev Buluş” olarak isim yapan, “Minimum Fiyata Maksimum Koruma” amacıyla yola çıkan ve tamamen bir Türk markası olan DOUBLE- UP’ın bu ödüle layık bulunarak bir başarıya daha imza atması, markanın tüketici nezdindeki güvenilirliğini bir kez daha pekiştirmiş oldu.

Türkiye çapında 8000 satış noktasıyla yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da etkin bir marka olma yolunda ilerleyen DOUBLE-UP’ın; TSE tarafından düzenlenen “Altın Ambalaj Yarışması”’nda ürün kutusu ve ürün kolisi tasarımı dallarında da 2 ödülü bulunuyor.

TSE 2003 Altın Ambalaj Tasarım Ödülü

DOUBLE-UP Ürünleri, içeriklerinin kalitesiyle ve işe yararlılıklarıyla olduğu kadar, yeni ambalajlarıyla da sektördeki rakiplerinden ayrılmayı başarmış olan ve bayilerinin satış artışına destek veren bir ürün grubudur.

DOUBLE-UP Ürünleri, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından düzenlenen “2003 Altın Ambalaj Yarışması”’nda ürün kutusu ve ürün kolisi tasarımı dallarında 2 ödül alarak ambalaj kalitesini de tescillemiştir.

Tüketicilerine ve ürün kalitesine verdiği önemi ambalajına da yansıtan marka, ilk bakışta sektördeki benzer ürünlerden farkını hissettirmektedir. Tüm ayrıntılar düşünülerek hazırlanan ambalaj üzerinde; herhangi bir kullanım hatası olmaması için ürün bilgileri ve ürünlerin kullanım şekilleri detaylı olarak ifade edilmiştir.

Bunun yanı sıra DOUBLE-UP ürün yelpazesini oluşturan diğer ürün çeşitleri ile, tüketici veya bayilerin ulaşmak istemeleri halinde hemen arayabilecekleri bir danışma hattı telefonu ile, daha detaylı bilgi edinebilecekleri web adresine de yer verilerek; nihai tüketicilerin en iyi şekilde bilgilendirilmeleri sağlanmıştır.

“TSE 2003 Altın Ambalaj Ödüllü” Ürün Kolileri: DOUBLE-UP Ürünleri’nin açıldığında standa dönüşebilen kolileri, sunum kolaylığı sağlayarak bayilerinin satışlarını ciddi ölçülerde artırmaktadır.

2007 Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü

Geçtiğimiz yıl Tüketici 2006 Kalite Ödülü’ne layık görülen DOUBLE-UP Otomotiv Ürünleri, bu yıl tüketici tarafından 2 ödülle birden onurlandırıldı.

Tüketici Dergisi tarafından gerçekleştirilen anket sonuçlarına göre “Kalitesine En Çok Güvenilen Motor Yağı Katkı Ürünü” seçilen DOUBLE-UP’ın “Tüketici 2007 Kalite Ödülü”, Çırağan Sarayı’nda düzenlenen zirvede Milletvekili Prof. Dr. Yüksel Çavuşoğlu tarafından firmanın Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a takdim edildi.

Dedeman Oteli’nde düzenlenen Tüketici Raporu Dergisi’nin zirvesinde ise DOUBLE-UP; “Yılın Ürün Geliştirme ve Tasarımı” dalında Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü’ne ve Tüketici Dostu ünvanına layık görüldü. Ödül, ünlü iş kadını Sema Çelebi tarafından takdim edildi.

Ödül alacak markaların ulusal ve uluslararası kural ve standartlara uygunluk, kalite, güvenilirlik, sürekli gelişim, çevre bilinci ve sosyal sorumluluk anlayışı gibi kriterlerin değerlendirilerek belirlendiği her iki zirvenin panelinde Double-Up Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar “Marka ve Tüketici” ve “Tüketiciyi Kim ve Nasıl Koruyacak?” konularında konuşmacı olarak yer aldı.

DOUBLE-UP Otomotiv Ürünleri’nin, TSE tarafından düzenlenen “Altın Ambalaj Yarışması”’nda ürün kutusu ve ürün kolisi tasarımı dallarında da 2 ödülü ve Tüketici 2006 Kalite Ödülü bulunuyor.

TSE 2008 Test Tüplü Katkı Ambalajı Tasarım Ödülü

Geçtiğimiz yıl tüketicilerle yapılan anketler sonucunda 2 kez "Kalite Ödülü"'ne layık görülen ve 2008 yılında çağımızın 4 sanayi devrimi olarak kabul edilen nano teknolojiden faydalanarak yeni ürünlerini sektöre sunan DOUBLE-UP; bu yıl TSE’den aldığı iki adet ‘Altın Ambalaj Ödülü’ ve Tüketici Raporu Dergisi’nin düzenlediği “Tüketici Memnuniyetini ve Eğilimlerini Belirleme Araştırmaları” neticesinde ‘Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü’ ile ödül sayısını 8’e çıkardı.

Ürün ve hizmetlerinin kullanım ve tüketim amaçlarına uygun olduğunu da belgelendiren DOUBLE-UP Otomotiv Ürünleri’nin, TSE tarafından düzenlenen “20. Altın Ambalaj Yarışması"nda 2 ödüle birden layık görülen "DOUBLE-UP Test Tüplü Katkı Ambalajı” ve "DOUBLE-UP Özel Tasarımlı Motor Yağı Ambalajı" ödülleri İzmir Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen törende, DOUBLE-UP Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a TSE Başkanı Kenan Malatyalı tarafından takdim edildi.

DOUBLE-UP "Test Tüplü Katkı Ambalajı", ürün içerisinde bulunan herhangi bir kimyevi sıvının, katıldığı sıvının özelliklerini nasıl değiştirdiğini görsel olarak anlatmak üzere tasarlandı. Ayrıca anahtarlık şeklindeki ürün kapağı; tüketicinin ürünü kullandıktan sonra bu materyalden de faydalanabilmesini sağlıyor.



DOUBLE-UP’ın TSE’den aldığı ikinci ödül "DOUBLE-UP Özel Tasarımlı Motor Yağı Ambalajı" buluşuna verildi. DOUBLE-UP bu tasarımla bir ilke imza atarak, tüketicinin satın alacağı her boy yağ ambalajının altındaki özel hediye bölmesine sürpriz hediyeler koyuyor. 16 kiloluk yağ tenekesinin altında ise içinde kaptan şoförler için özel bir armağan gizli olan bir bölme bulunuyor. Bu bölme kolayca üst bölüme monte edilip; üzerine bir minder koymak suretiyle kısa molalarda keyifli bir tabure olarak da kullanılabiliyor.

Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü 2008

15 Mart "Dünya Tüketiciler Günü"nde; Swiss Otel’de düzenlenen “9.Tüketiciyle Dost Altın Kalite Zirvesi”’nde ödüllendirilen “DOUBLE-UP Nano Teknoloji Metal Koruyucu” ürün grubu; “Yılın Ürün Geliştirme ve Tasarımı” dalında Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü’ne ve Tüketici Dostu ünvanına layık görüldü. Ödül, DOUBLE-UP Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a Cen Ajans'ın kurucusu ve onursal başkanı Sayın Nail Keçili tarafından takdim edildi.

Markaların ulusal ve uluslararası kural ve standartlara uygunluk, kalite, güvenilirlik, sürekli gelişim, çevre bilinci ve sosyal sorumluluk anlayışı gibi kriterlerinin değerlendirilerek ödüllendirildiği törende, her zaman tüketicinin yanında olmayı kendine ilke edinmiş bir marka olan DOUBLE-UP’ın Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar düşüncelerini şu sözlerle dile getirdi:

‘Yaşayabilmenin yolu rekabet edebilmekten geçiyor. Rekabet için de her alanda iyi olunması şart. Fiyatınız rakiplerinizden ucuz; ancak ürünleriniz yüksek kalitede olmalı ve daha da önemlisi tüketicinizin satış sonrası beklenti ve istekleri zamanında ve sınırsızca karşılanmalı.


Baş döndürücü hızla gelişen ve değişen dünyada kurumsallaşmanın ve markalaşmanın da önemini çok iyi kavrayarak bu yolda tüm gerekenleri adım adım uygulayan DOUBLE-UP; her geçen gün kalitesini, satış öncesi ve satış sonrası hizmetlerini daha da mükemmele taşıyacağının bilinciyle ve konusunda bu ödüle layık görülen bir Türk markası olmanın haklı gururuyla almış olduğu bu iki Tüketici Kalite Ödülü’nü; tüm tüketicileriyle, çalışanlarıyla ve bayi teşkilatıyla paylaşıyor.”

Ödüllerimiz ve Sertifikalarımız